İSİM ŞEHİR HAYVAN YILMAZ ÖZDİL

    Author: bestemina Genre: »
    Rating

    Yılmaz ÖZDİL
    Doğan Kitap
    473 sayfa




                                                                                                               11.05.2011

    İSİM ŞEHİR HAYVAN/YILMAZ ÖZDİL

    Söz büyüğün...
    Efsaneleşen isimleri tanımak risklidir...Çünkü yazılarına,eserlerine bakıp,hayranlık duyduğunuz o efsane isimlerle tanıştığınızda ,hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz....Gözünüzde devleştirdiğiniz insan,hiç de umduğunuz gibi biri çıkmayabilir.Hayal kırıklığı yaşar"Keşke hiç tanımasaydım da,onu sevmeye devam etseydim "dersiniz.
    Bazen de hayallerinizin ötesinde,müthiş bir insan çıkar karşınıza...İşte bana göre Yılmaz Özdil "İyi ki onu çok sevmişim"dedirten ,bu müthiş insanlardan.
    UĞUR DÜNDAR
    ----------------------------------------------------
    Böyle bir zeka ile aynı mahallede yaşamaksa,zor zanaattır.
    ...
    Nereye gitseniz,size onu sorarlar,ona selam söylerler.
    Kurtuluş yoktur,kaçamazsınız.
    Gıpta ile kıskançlık arasındaki o incecik çizgide cambazlık bitap düşürür sizi.
    ERTUĞRUL ÖZKÖK

    -------------------------------------------------------------


    Yaşam boyu hep gözüm arkada kaldı;dut ağacındaki salıncak,üç tekerlekli bisiklet,simit kokan sabahlar,üzerinde mısır patlatılan sobamız,babamın başımdaki eli,ilk haberimin yayımlandığı gazetenin gömleğimdeki mürekkebi.

    Bir tek şeyde gözüm arkada kalmadı;sevgili Yılmaz Özdil'in eski köşemde yazı yazmasına.
    BEKİR ÇOŞKUN

    ------------------------------------------------------


    Afrikalı gibi çalışıp,İzmirli gibi yaşayan adam.
    Yani,adam gibi adam.
    NEDİM ŞENER

    -----------------------------------------------------

    "Devam et Yılmaz....Sana ihtiyaç var...."
    GÜNERİ CİVAOĞLU


    -----------------------------------------------------

    Onu okur okumaz sevdim.
    Tanıyınca bir daha sevdim,İzmirli olduğunu öğrenince iki kat daha sevdim.
    Duruşunu sevdim,yazışını sevdim,eğilip bükülmemesini sevdim.
    Kısacası ben Yılmaz'ı sevdim.
    MÜJDAT GEZEN

    ---------------------------------------------------------------------------

    Yukarıda sadece birkaç örneğini hatta örneğinden kısa alıntılarını yazmaya çalıştığım "Söz büyüğün"kısmı ile başlayan ve  Yılmaz Özdil takipçilerinin çok iyi bildiği köşe yazılarını topladığı kitabı İSİM,ŞEHİR,HAYVAN.

    Elinize bir fosforlu kalem yada kırmızı bir işaret kalemi alıp başlayın okumaya.

    Çok sevdiğiniz ve tekrar okumak için işaretlediğin yazılar çıkacak karşınıza.

    2011 Yılında okumuştum bu kitabı. Ama çok kez alıp tekrar okuduğum bölümleri var.

    En çok fosforlu yeşil yaptığım bölümlerden 2 tanesini ekliyorum.(şimdilik fotoğraf,en kısa zamanda yazıya dönüşecek) 
    Diğerlerini  de zamanla mutlaka yazmak istiyorum.

    İlki
    BABAM VE BEN ;

    
    BABAM VE BEN /sayfa1
    

    
    BABAM VE BEN / sayfa 2
    
    İkincisi
    ŞÜKRÜ SARAÇOĞLU;


    
    ŞÜKRÜ SARAÇOĞLU/sayfa1
    
    
    ŞÜKRÜ SARAÇOĞLU/sayfa 2
    


    
    ŞÜKRÜ SARAÇOĞLU / sayfa 3
    



    Bir roman gibi okuyup kaldırılmayacak,zaman zaman tekrar tekrar okuyacaksınız.


    BU KİTABI SATIN ALMAK İÇİN kitapokusak.com 'U ZİYARET EDEBİLİRSİNİZ.







    Leave a Reply