BİN MUHTEŞEM GÜNEŞ Khaled HOSSEINI

    Author: bestemina Genre: »
    Rating

    Khaled HOSSEINI
    Everest Yayınları
    430 sayfa



    kitapokusak.com Güncel Fiyatı : 8,12 TL (cep boy)



    Son zamanlarda okuduğum en sürükleyici en iyi kitaptı.

    O kadar yasadım ki karakterleri, havayı şükrettim okudukça halime.

    Afganistan savaş zamanlarını yaşıyorsunuz resmen okurken ve Meryem ile Leyla'yı seviyorsunuz anlıyorsunuz yanınızda gibi ete kemiğe bürünüyor.Yaşamınızdan biri oluyor Meryem ve Leyla .
    Onlar üzülüp bütün o sıkıntıları çektik cede kurtulmaları rahata kavuşmaları için dua ediyorsunuz .(ben ettim)

    tabi bu da yazarın muhteşem kaleminden, anlatımından kaynaklanıyor .Açıkçası ilk aldığımda beklentim bu kadar yüksek değildi çünkü "Uçurtma Avcısı" kitabını çok severek okumuş ve uzun bir zamanda etkisinden kurtulamamıştım.
    "Uçurtma Avcısı"nın üzerine olamaz ön yargılarım vardı sanırım ama
    "Bin Muhteşem Güneş"  muhteşemdi gerçekten .


    Ellerine ,emeğine,kalemin ve yüreğine sağlık khaledhosseini


    BU KİTABI SATIN ALMAK İÇİN kitapokusak.com' U ZİYARET EDEBİLİRSİNİZ.

    7 Responses so far.

    1. Unknown says:

      çok güzel bir kitap. mutlaka okumalısınız.

    2. Unknown says:

      ucurtma avcısının değişik kurgusundan sonra buda ondan daha iyiydi..Gercekten orda yasanılan duyguyu hissediyorsunuz yazarın mükemmel bir anlatımı var..sürükleyici bir kitap aldıgınıza pişman olmazsınız.

    3. cicikan says:

      bence uçurtma avcısını okuduktan sonra bunu okumak beni sıktı diğeri bana daha samimi gelmişti

    4. Unknown says:

      Bu yazarın başka kitapları da olsa seri halinde alırdım.. Benim bildiğim sadece iki kitap yazmış. Uçurtma avcısı gibi harika bir kitap...

    5. Adsız says:

      bana göre çokk sıkıcı bir kitaptı.içime daral geldi.boğucu olaylar..

    6. Unknown says:

      Okudum ağladım okudum ağladım o cinsten bir kitap....

    7. Adsız says:

      okumanıza yorumunuza sağlık;
      Ana karakterlerinin kadınlardan oluşturulduğu ve bu kadınların yaşantılarında bitmek tükenmek bilmeyen zorlukların sürekli el değiştiren Afganistan arka planında kara bulutlar halinde kümelenişinin anlatıldığı bir roman Bin Muhteşem Güneş.......... http://tayfunsurucu.wordpress.com/2014/12/25/siyaset-aile-iliskileri-arkadaslik-ve-askin-yanlis-bulusmasi/

    Leave a Reply