ÇIKMAZ SOKAK / Gülsüm YÜKSEL

    Author: bestemina Genre: »
    Rating

     Kitap Adı
    :Çıkmaz Sokak
    Yazar
    :Gülsüm Yüksel
    Yayınevi
    :Agapi Yayınları
    Türü
    :Yetişkin Kurgu
    Baskı Tarihi
    :Ağustos 2015
    Baskı Sayısı
    :1
    Fiyatı
    :30TL
    Barkod
    :9786059817103
    Sayfa

    Cilt Tipi          
    :622

    : Ciltli
    Dağıtım Tarihi



    :14.08.2015
    ÇIKMAZ SOKAK / Gülsüm YÜKSEL

    AÇIKLAMA
    “Çünkü sana geç kalmak istemiyorum.”
    İlk aşkım dediğim insandan duyacaktım bu cümleyi. Tabii doğru zamanda ve doğru yerde
    duyup duymadığım tartışılır. Her neyse, artık bunu dert etmiyorum zaten.
    Ben Eslin. Söylemeyi en çok sevdiğim şekli ile; Eslin Yılmaz. Şu klasik, hayata 1-0 yenik
    başlayanlardanım. Ama sadece başlangıcı öyle. Sakar, kararsız, kimsesiz ve yalnızım. Daha doğrusu
    yalnızdım. Şimdi mi?
    Şimdi her şey değişti. Bana geç kalmak istemeyen bir ilk aşkım, çıkmaz sokak olduğumu
    düşünen bir son aşkım var. Bana tamamlanmanın, bir bütün olmanın ne demek olduğunu öğreten
    arkadaşlarım, yani kocaman bir ailem, Uluç, hatta Hulusi var… Değişmeyen tek şey ise sakarlığım.
    Söylediğim gibi; şimdi her şey değişti.
    Artık acılarımın kahkaha almış halini yaşıyorum.

    Leave a Reply