VEDASIZ MEKTUPLAR

    Author: bestemina Genre: »
    Rating

    Ercan GÜMÜŞ
    170 Sayfa


    VEDASIZ MEKTUPLAR;kor tutmuş sözlerin , kül olmuş sevdaların, yüreğimin içinde her gün yeniden alevlendiği ve her nefes çekişimde , içimde patlayan bir yanardağın yanışıdır.

    VEDASIZ MEKTUPLAR / ERCAN GÜMÜŞ
    Öncelikle nasıl bir yürektir ,nasıl bir duygu yüküdür,nasıl bir yaşanmışlıktır bu kitabı yazdıran,ben hayal bile edemedim.
    Duyguları,hisleri,hayalleri bu kadar güzel kelimelere dökmek çok farklı bir yetenek olsa gerek.

    Öyle okuyup kaldırabileceğiniz bir kitap değil.Zaman zaman dönüp tekrar hatırlamak yada içindeki duyguları birilerine hatırlatmak isteyeceğiz türden bir kitap. 

    Okumak için özellikle sessiz geceleri tercih ettim daha iyi özümseyebilmek adına duyguları ,sizlere de tavsiye ederim.

    Şöyle başlıyor Vedasız Mektuplar 

    Herkesin yaşadığı bir hayatı,bir de gönül dünyası vardır. Zaman zaman yaşadığımız hayattan kendimizi soyutlarız. Gözümüzün gördüklerine bir de gönül dünyamızın penceresinden baktığımızda;gördüklerimizle hissettiklerimizle yoğururuz.Gönül dünyamızı oluşturan bu değerlerlerle farklı bakarız hayata...


    Ve sonrasında her birinden farklı bir haz alacağınız mektuplarla devam ediyor.Vedası olmayan mektuplarla...


    Okurken işaretlediğim bölümlerden bazılarını paylaşmak istiyorum ki sanırım o satırlar daha iyi ifade edecek kendilerini.

    Dokun Kemancı...
    Bu akşam yitik mavi gökyüzüne....
    Ve dinlesin yıldızlar,rüzgarlar...
    Kimsesiz yetim boş kalmış sokaklar...
    Ve saçlarıma düşen aklar anlatsın hüznümü...
    Hey yayının dokunuşu anlatsın dertlerimi,acılarımı...

                                      ****************

    KAR TANESİ 

    Sen olmalıydın karanlık gecelerimin ortasındaki yalnızlığımda. Geceleri üşüyen ruhumu ısıtan ve saranım.Sen olmalıydın ayaz gecelerde gökyüzünün mavisine doğan ay yüzlü. 

    Ben sensizim...
    Ben sensiz bensizim...
    Yüreğim üşüyor sensizlikte ay yüzlüm
    Gönlümde düş ayaz gecelerde kar tanesi gibi...
    Sevineyim çocuklar gibi...
    Avuçlarıma alayım seni zamansızca...
    Düş gönlüme tane tane kar tanesi gibi...

                                      ****************

    BENDE Kİ SEN ...
    .
    .
    Sensiz bir hayat var mıdır  reyhan kokan çiçek.Adı üstünde dağların reyhanı,çiçeklerin en güzel kokanısın. Adına türküler bestelenir  yediveren güllerinin kuşattığı mavi şehir İSTANBUL'da...

                  ****************

    Vakitlerden kimsesizlik vakti şimdi....

    Ve deniz ile baş başayım.Dertlerimi mavi sularla paylaşıyorum.Kum tanelerini sessizce sahilden koparıp,okyanusların derinliklerine götürdükleri gibi ,bendeki sessizliği de alıp götürsünler diye.  

               **********************

    Kendimi arıyorum derin sessizliklerde,uzayıp giden gecelerde.Gözlerim yollarda.Kendimi arıyorum hiç okunmamış,el sürülmemiş bir kitabın tozlu sayfaları arasında. Nedir adım. Ben kimim ?


    VİDEOSUNA BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ  :

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jzONYAP6N60

    KİTABI SATIN ALMAK İÇİN DETAYLAR BURADA :



    Leave a Reply