Röportaj

    Author: bestemina Genre: »
    Rating

    
    
    Röportaj konuğum; KUKLACI adlı Psikolojik/Gerilim tarzı  ilk kitabı ile adından övgüyle söz ettiren yeni yazarımız Günay GAFUR.

     Günay GAFUR,  KUKLACI  ile öyle bir başarı yakaladı ki, bu tarzı seven ve takip edenler için bundan sonraki kitapları da şimdiden merakla bekleniyor.

    Bende buna dayanarak, kendisi, kitabı, tarzı ve yeni kitabı hakkındaki bilgileri büyük bir keyifle burada sizlerle paylaşıyorum.

    SİZLERDE  KUKLACI HAKKINDAKİ YORUMLARINIZI PAYLAŞABİLİR,DİLERSENİZ YAZARIMIZA KİTAP HAKKINDA SORULAR SORABİLİRSİNİZ.

    KATILIMDA BULUNANLAR ARASINDA ÇEKİLİŞ İLE BELİRLENECEK  1 KİŞİYE GÜNAY GAFUR TARAFINDAN İSME İMZALI KİTABI HEDİYE EDİLECEKTİR.

    BU SÜREÇ 20.03.2013 TARİHİNE KADAR DEVAM EDECEK OLUP 21.03.2013 TARİHİNDE KAZANAN TALİHLİ AÇIKLANACAKTIR.

    ŞİMDİDEN TÜM KİTAPSEVERLERE BOL ŞANŞ DİLİYORUM .

                                                             :-:-:-:-:-:
    

    KİTAPLIK Güncesi:  Merhaba Günay Bey. Öncelikle röportaj teklifimi kabul ettiğiniz ve vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim.
    İlk olarak da “Günay GAFUR kimdir?” sorusu ile başlamak istiyorum. Sizi tanıyan ve tanımayan herkes için, kitabınız KUKLACI 'yı okuyan ve okumayanlar için kendinizden bahsedebilir misiniz?

    Günay GAFUR: Merhaba, bloğunuzda yer verdiğiniz için ben size teşekkür ederim. Buradan çok değerli okurlarıma ve “Kitaplık Güncesi” dostlarına selamlarımı, sevgilerimi yollayarak başlamak istiyorum söze.
    Günay Gafur, eşini ve kızını her şeyden çok seven, yazarlığa müthiş bir tutkuyla bağlı, 34 yaşında kendi halinde bir adam. Hayatla ve hayatın getirdikleriyle bir alıp veremediği, bir kavgası yok yani.
    Aslında kimya mühendisiyim ama mesleğimden farklı olarak, bir kamu kurumunda danışman olarak çalışıyorum. İşim gereği insanlarla sürekli iletişim halinde olduğum için birbirinden farklı karakterler, değişik dünyalar tanıma fırsatım oluyor. Bu da hayattan ve insanlardan beslenen bir yazar için büyük bir şans.


    KİTAPLIK Güncesi: Yazmaya, yazarlığa ne zaman ve nasıl başladınız? Bu kendiliğinden gelişen bir süreç miydi yoksa çocukluktan itibaren yazar olmak gibi bir hayaliniz vardı ve bu hayalinizin peşinden mi gittiniz?


    Günay GAFUR: Yazmaya olan merakım çok küçükken, okumayı öğrenmemle birlikte başladı. Okumayı söktüğüm günden itibaren önce büyük bir hevesle elime geçen her kitabı okumaya başladım. Okumak bir insanın hayatındaki en önemli dönüm noktalarından birisi. Düşünsenize, insanlığın yazıyı keşfetmesi neyse, bir çocuğun okuma yazmayı öğrenmesi de o denli hayati… Düşünüyorum da birbirinden ilginç kitapları okuyarak geçirdiğim saatler, çocukluğumun en keyifli hatıralarını oluşturuyor. Yetişkin çağlarımı yaşadığım bu günlerde ise aynı keyifli anların yerini “yazmak” aldı. “Dol ki boşalasın” sözü hayat buldu. Aradan yıllar geçti ve okuyarak biriktirdiklerim sözcüklere, cümlelere, hikâyelere dönüştü.

    Kısacası benim için “yazmak”; çocukluğumda fark ettiğim bir gerçeğin izini sürerek keşfettiğim ve ömrümün sonuna kadar peşini bırakmayacağım harika bir serüven…


    KİTAPLIK Güncesi: Tür olarak psikolojik gerilim seçme sebebiniz nedir?

    Günay GAFUR: Bu soruya verebileceğim en basit cevap şu: Çünkü bu türe bayılıyorum.

    Denemelerim, sıradan insanlara dair küçük öykülerim, birbiri ardına eklenmiş betimleme zincirlerinin iç içe geçtiği, sınırlarımı zorladığım ve belli bir kalıba ya da türe sokamadığım çalışmalarım var. Bu tarz yazılarımı kontrolü elden bırakmadan, mümkün olduğunca kendimde olarak yazdığımı söyleyebilirim. Ancak KUKLACI’da olduğu gibi psikolojik gerilim türünde yazarken tek kelimeyle dünyayla irtibatımı kaybediyor, kendimden geçiyorum. Kahramanlarımla aynı duyguları yaşıyor, başka bir boyuta geçip zaman kavramını yitiriyorum. Kendime geldiğimde görüyorum ki önümde yazılmış cümleler, satırlar var. Okuduğumda ise soruyorum: Bunları ne ara yazdım? Beni bu türe meftun eden de galiba bu sarhoşluk hissi…


    KİTAPLIK Güncesi: Bu türde en beğendiğiniz /takip ettiğiniz yerli ve yabancı yazar kimdir? Sizce bu yazarın diğerlerinden ayrıcalığı nedir?

    Günay GAFUR: Yazarken hissettiğim o sarhoşluk hissini bana tattırabilecek güçte bir kitap, bence amacına ulaşmış demektir. Böyle bir yazarı okurken kitabın bitecek olmasına üzülürüm. Son yılların en popüler ama bir o kadar kaliteli yazarlarından Jean-Christophe Grangé, eserlerini yıllar önce yazmış olmasına rağmen ülkemizde hak ettiği yere son birkaç yıl içinde gelmiş olan Ken Grimwood, dokunabileceğiniz kadar gerçek kahramanlar yaratan Jodi Picault, çocukluk dönemimin vazgeçilmezleri Stephen King, Dean Ray Koontz; çekim alanlarına kapıldığım kuvvetli kalemler. Ama bunların hepsinin ötesinde beni en çok etkileyen isim, “Koku”nun yazarı Patrick Süskind’dir. Elle tutulamayan, gözle görülemeyen bir olgu üzerinden, insan kokusu üzerinden kurguladığı hikâyesini öyle müthiş anlatmış ki, kıskanmamak elde değil.
    Türk yazarlardan ise Erkan Ergen’in “Falcı’nın Ölümü” adlı kitabı, üzerimde unutamadığım bir etki bırakmıştır. Ergen, kitabını yirmi yıl önce yazmış olmasına rağmen günümüz bilimine yetişmeyi hatta aşmayı başarmış, eserinde merak duygusunu had safhada barındıran, usta bir kalemdir.
     

      KİTAPLIK Güncesi: Polisiye, psikolojik gerilim tarzındaki kitaplara Türkiye'deki bakış açısı sizce nedir? Bu tarzdaki kitaplar hak ettiği ilgiyi görebiliyor mu?


    Günay GAFUR: Herhangi bir orta halli okuyucuya, polisiye gerilim tarzında yazan Türk yazarların ismini sorduğunuzda birkaç isim dışında isim veremediğini görürsünüz. Çıtayı biraz daha yükseltip, aynı soruyu özellikle bu tarz kitaplar okuyan ortalamanın üzerindeki bir okuyucuya yönelttiğinizde de sayı çok değişmeyecektir. Kısacası “ismi bilinen” polisiye gerilim yazarlarımızın sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor. Bu, polisiye-psikolojik gerilim yazarlarımızın olmadığı anlamına gelmiyor. Sadece yeteri kadar bilinmiyor veya tanınmıyorlar.

    Bence bizim okurumuz, evrensel ölçülerde yazan, kaliteli işler çıkaran, kalemi kuvvetli gerilim yazarlarımız olabileceğine çok da fazla inanmıyor ve belki de bu yüzden böyle bir yazar arayışına girmiyor. Bu önyargının birkaç sebebi olabilir: Dünya çapındaki çeviri romanların beklentiyi yükseltmesi, yazarlarımızın bu tarz eserlere yeteri kadar ağırlık vermemesi; zaman zaman ortaya çıkan eserlerin beklentiyi karşılayamaması veya kalitenin düşük olması; yayınevlerinin politikaları…

    Sonuç olarak ülkemizde polisiye gerilim romanlarına oldukça rağbet var, hatta çok satan ilk on romanın içinde mutlaka bu tarz eserler yer alıyor. Bu kitaplar hak ettikleri ilgiyi görseler de Türk okurları gerilim romanlarına olan ihtiyacını daha ziyade çeviri eserler ile gidermeyi tercih ediyor.


    KİTAPLIK Güncesi: Şimdi de KUKLACI ile ilgili sorularım geliyor. KUKLACI nasıl ortaya çıktı? Bu konuda yazma fikrinin doğuş hikâyesi nedir?

    Günay GAFUR: KUKLACI ile ilgili fikirlerim biraz önce bahsettiğim konuya paralel olarak şekillendi. Türk okuyucuların bu konudaki önyargılarını kırmak adına, dünya çapındaki ciddi eserlerle yarışacak düzeyde bir roman yazmaya karar verdim. Dikkat ederseniz ülkemizde yazılan polisiye gerilim tarzındaki eserlerin çoğu, tarihi, siyasi ya da politik kökenli bir hikâye üzerine temellendirilmiştir. Ben, hikâyemin bilimsel bir alt yapısı olmasını istedim. Çünkü bu alan bakir, el değmemiş bir alandı. Dolayısıyla Türk polisiye-gerilim edebiyatına farklı bir soluk getirmek, farklı bir bakış açısı kazandırmak üzere yola çıktım ve bundan sonra da yoluma aynı tarz ve çizgide devam edeceğim. Çünkü okurların hayal güçlerini zorlamak beni heyecanlandırıyor.



    KİTAPLIK Güncesi: KUKLACI’yı yazma süreci ne zaman başladı ve ne kadar sürdü? Bu süreci başından sonuna tek bir kelime ile tanımlarsanız bu kelime ne olurdu?


    Günay GAFUR: Bilimsel orijinli bir gerilim romanı yazmaya karar verdikten sonra, kurgunun tamamı, en başından en sonuna kadar bir yıldırım misali aklıma düşüverdi. Birdenbire aklıma nüfuz eden bu hikâyeyle ilgili araştırma süreci, ardından kitabın yazım aşaması, son olarak da yayınevinin baskı ve kapak çalışmalarıyla birlikte bu süreç üç yıldan fazla bir zamanı kapsıyor. (Bu arada ticari kaygıları bir yana bırakarak, polisiye gerilim edebiyatıyla ilgili hedeflerime inanan ve romanımı okuyucuyla buluşturan Avrupa Yakası Yayınevi’nin genel müdürü Sayın Ahmet İzci’ye ve değerli editörüm İrfan Bülbül’e teşekkürü bir borç bilirim.)
    Tüm bu süreci tanımlayacağım en doğru kelime ise sanırım “tutku” olurdu.  



    KİTAPLIK Güncesi: Bu tarz kitaplardaki zeki, tehlikeli ve bastırılmış psikolojik sorunları olan tipler her zaman günlük hayatımızda karşımıza çıkmadığından KUKLACI 'daki karakterler özellikle de "kuklacı" karakteri için nasıl bir araştırma yapmanız gerekti?

    Günay GAFUR: Açıkçası bu kişiler için detaylı bir araştırma yapmadım. Özellikle de Kuklacı karakteri, hayal gücümün bir ürünü olarak ortaya çıktı. Ancak, çevremizde gördüğümüz birçok hayat hikâyesi, romanlardaki karakterlerin başlıca esin kaynağıdır. Hepimizin etrafında böyle insanlar vardır. Küçük hırsların peşinde koşanlar, geçmişe dair öfke besleyenler, her zaman daha fazlasını isteyenler ve bu uğurda her yolu mubah görenler… Basit insani zaafları biraz daha büyütüp, şiddetini arttırdığımda romanımdaki kahramanlar ana hatlarıyla şekillenmiş oldu.


    KİTAPLIK Güncesi: Katılır mısınız bilmem ama benim naçizane fikrim "Bir polisiye ya da gerilim kitabında (ki bu film için de geçerli) okuyucu katil ya da suçluyu daha kitabın ortalarında keşfediyorsa bu kitap başarılı olarak nitelendirilemez."
    Şimdi buna dayanarak KUKLACI'da sürekli farklı bir yöne okuyucuyu yönlendirme ve sonunda doğru tabir ise "ters köşe” yapabilme nasıl gerçekleşti?

    Günay GAFUR: Günler, geceler boyu düşünerek, kafa yorarak ve titizlikle çalışarak gerçekleşti. Bunu yapabildiysem ne mutlu bana. Ama bir romanın başarılı sayılması için yalnızca beklenmedik bir sonu olması yetmez. Hatta katilin ya da suçlunun en başından belli olduğu romanlar vardır ama konu öyle güzel işlenmiş, karakterler öyle yerine oturmuştur ki bitirdiğinizde üzülürsünüz. Okur, hikâyenin içine girebiliyorsa, verilmek istenen gerilimi, heyecanı iliklerine kadar hissediyorsa ve işinden gücünden fırsat bulup bir an önce sayfalar arasında kaybolmak için can atıyorsa, yazar amacına ulaşmış demektir. Tüm bunların üzerine bir de sonu ters köşe ile bitiyorsa başarı ikiye katlanır. Yani benim için sonuç kadar sürecin de önemi çok büyük.
    KUKLACI’yı yazarken sadece sonunun değil her satırının içime sinmesi için uğraştım. Eğer benim içime sinerse okuyucunun da içine sineceğini biliyordum. Bu, gerçekten de çok ama çok önemli bir ayrıntı: Yazarın samimiyeti okura kesinlikle geçer! Eğer samimiyseniz, yazarken hissettiklerinizi insanlar okurken hissederler. Başarılı bir romanın ardında yatan sırrın bu olduğunu düşünüyorum.


    KİTAPLIK Güncesi: Bundan sonraki tarzınız da yine psikolojik gerilim mi olacak? Artık Günay GAFUR için Psikolojik Gerilim yazarı tabiri doğru mudur?

    Günay GAFUR: Böyle özdeşleştirmeler zaman içinde, okurların takdiri ile yerini bulur diye düşünüyorum. Şimdilik kendim için belirlediğim çizgi bu. Okurların beğenisi de bu yönde olduğu sürece bu tarz romanlar yazmaktan vazgeçeceğimi sanmıyorum. Kısacası polisiye-gerilim ya da psikolojik-gerilim yazarı olarak anılmaktan onur duyarım.



    KİTAPLIK Güncesi: Yeni kitap ile ilgili çalışmalarınız başladı mı? Başladı ise şu anki durumu ve kısaca konusu hakkında bilgi verebilir misiniz?


    Günay GAFUR: Yeni romanımın çalışmalarına Kuklacı biter bitmez başladım ve söylediğim gibi tarz yine aynı: Bilimsel ögeler barındıran psikolojik gerilim. En kısa sürede bitirebilmek için var gücümle çalışıyorum.


    Konusu ile ilgili çok fazla ipucu vermemekle birlikte şunu söyleyebilirim: Romanımın ana karakteri, geleceği görme yetisine sahip olan ve her kehaneti gerçekleşen bir seri katil… Bu gizemli gücün karşısında ise bir gazetenin Türk asıllı yöneticisi ile yeni haber muhabiri olan genç bir kız var. Anlayacağınız kahramanlarımın işi bu defa gerçekten zor. Çünkü zamana hükmeden bir insandan daha hızlı hareket etmek zorundalar.
    “KUKLACI”da edindiğim tecrübe ve birikim sayesinde yeni romanımdaki gerilim seviyesini daha da yukarılara taşıdığımı düşünüyorum. Yazarken aldığım keyif ve heyecan umarım okuyucuya da yansıyacaktır.


    KİTAPLIK Güncesi: Son olarak okuyuculara KUKLACI hakkındaki mesajınızı ve sizi takip etmek isteyenler için iletişim adreslerinizi (facebook ve diğer sosyal ağlar ) bildirebilir misiniz?

    Günay GAFUR: KUKLACI ile ilgili son olarak şunu söylemek istiyorum: Neden polisiye gerilim tarzında yazan yeni bir isim; biz Türklere ait farklı bir roman yok diyorsanız “KUKLACI”yı deneyin derim. Çünkü önyargılarımızın yıkılma zamanı geldi…

    Benimle iletişime geçmek, eserlerimle ilgili haberlere ulaşmak isteyenler için yeni açılacak olan web sitemizin adresi:
    www.gunaygafur.com

    Facebook KUKLACI sayfasının adresi:

    Sayfanızda bana ve “KUKLACI”ya yer verdiğiniz için çok teşekkür eder herkese sevgi ve selamlarımı sunarım. Hoşçakalın.
     
    GÜNAY GAFUR



    KUKLACI kitapokusak.com  güncel fiyatı :15.40 TL




    LÜTFEN YORUMLARINIZDA SİZE ULAŞABİLECEĞİM  İSİM VE MAİL ADRESİ BIRAKINIZ.

    GÜNAY GAFUR'DAN İMZALI "KUKLACI" ADLI KİTABI KAZANAN ŞANSLI TAKİPÇİ:
    KİTAP EYLEMCİSİ
    TEBRİKLER, İYİ OKUMALAR ....

    59 Responses so far.

    1. Unknown says:

      Söyleşinizden farklı bir profiliniz olduğu anlaşılıyor öncelikle tebrik ederim.Bir sorun olucak aynı zamanda kitabınızın bir sinema filmine çevrilmesini istermisiniz?Bildiğiniz gibi çekilen filmler kitabı okuduktan sonra insanı hayal kırıklığına uğratabiliyor

    2. Unknown says:

      Kitabınızı bir solukta okudum, yenisini heyecanla bekliyorum

    3. Adsız says:

      Beklediğimden daha üst düzey performans gördüğüm bu kitapta bir kez daha Türk yazarlara olan güvenimi pekiştirdim. Devamını bekliyorum

    4. Unknown says:

      Psikolojik gerilim ve polisiye seven biri olarak, yapmış olduğunuz bu röportaj bende kitapla ilgili bir merak oluşturdu. Emeği geçenlere teşekkür eder, yazarımıza sonraki tüm yazılarında başarılar dilerim.

    5. Unknown says:

      cok güzel bir röportaj olmuş elinize sağlık..gerilim okumayı bu site sayesinde sevdim burdada yazarıda kısa tanımış olduk kitabını okumak için sabırsızlanıyorum.Türk yazarlarımız her zaman gururumuz oluyor kaliteli bir iş çıkardığına eminim.

    6. Gerilim tarzındaki romanlardan hoşlanmamama rağmen kapaktaki yazılar ve tabiki bu ropörtaj oldukça ilgimi çekti, ilk fırsatta kitabı alıp okuyacağım.Yalnız yazara buradan bir soru sormak istiyorum.
      Yazar Türk, kitap Türk basımı, olay Türkçe anlatılıyor peki kahramanların isimleri neden yabancı?Türk ismimler olsa olmaz mıydı?

    7. Unknown says:

      Polisiye gerilim okuru olarak kitabınıza bayıldım. Bir solukta bitirdim. Herkese tavsiye ediyorum. Yazarımıza yazarlık hayatında başarılar diliyorum ve yeni kitaplarının çıkmasını heyecanla bekliyorum.

    8. Adsız says:

      polisiye gerilim türüne yeni bir kitap eklendi.okuyun.

    9. şule diril says:

      2 gündür kitabı okuyorum 6. bölümdeyim ve bitirmek için sabırsızlanıyorum.polisiye/gerilim seven herkesin okuması gereken bir kitap.Günay Beye beni bu kitapla buluşturduğu için teşekkür eder başarılarının devamını dilerim.

    10. Unknown says:

      polisiye gerilimde Türk yazar. Gerçekten çok merak ettim.
      meralumeral@gmail.com

    11. Her ne kadar Türk yazarlara eskisi kadar güven kalmasada buna nokta koyacağına eminim devamnı bekliyoruz

    12. ilk kez duyuyorum ve çok merak ettim... Sevgiler...
      dilekafiyonavci@gmail.com

    13. “Koku”nun yazarı Patrick Süskind benimde en etkilendiğim insandır . Bu tadı vermek sonunu değil okurken her satıra o heyecanı katmayı başarabilmek bence her insanda olmayan bir zeka gerektirir. Yazarında kendini satırlara kaptırabilmesidir bu ; farklı bir ruh halinde olmak . Türk yazarlardan böyle güzel başarılar görmek güzel .. Devamını bekliyorum ve destekliyorum sizi .. Başarılarınızın devamı ve kaleminizin tükenmemesi dileği ile..

      @kumruhatun

    14. Unknown says:

      Kitabı okumak isterdim. sitenizi takibe aldım .banada beklerim :)
      http://demodeyiz.blogspot.com/

    15. Kitaptan sizin sayenizde haberdar oluyorum öncelikle bunun için teşekkür etmek isterim.Polisiye -gerilim kitaplarının , kitap sevgim içinde ayrı bir yeri vardır, fakat bu türü okumaya sanırım son 3 yıldır başladım.
      Yazarımıza bir sorum var ; röportajdan aldığım , yazarımızın çok kitap okuduğu ve okumayı sevdiği, fakat eskisi kadar sık okumaya fırsat bulup bulamadığını merak etmekteyim .Kısaca, kitabını yazmaya başlamadan önceki ve sonraki okuma oranı nasıl değişim göstermiştir?
      eylemkerem01@gmail.com

    16. Adsız says:

      Söyleşinin olağanüstü enerjisi ile derhal ''Kuklacı'' ile ilgili araştırmaya giriştim. Kitap tüm okurlarından tam not almış. Kitap yorumları okumak önemli alışkanlığımdır ve tüm okurlarından tam not
      alabilmiş ender eserlerden biri olduğunu rahatça söyleyebiliyorum.
      İzlenimim Kuklacı'nın ödül alacağı ve dünya çapında bir eser olacağı
      yönünde. Günay Gafur'u yürekten kutluyor, kitaba gömülebilmek için
      sabırsızlanıyorum.

    17. bestemina says:

      merhabalar
      öncelikle katılımınız ve yorumlarınız için çok teşekkürler.

      lütfen isim ve mail adresinizi yorumun altına ekleyiniz ki hediye kitabımız için irtibat kurabilelim.

    18. ISIL says:

      Bu blog sayesinde Kuklacı'dan haberdar oldum. Çok güzel bir röportaj olmuş,ellerinize sağlık. Kitabı en kısa zamanda okuyacağım.Benim Türk yazarlar hakkında bir önyargım yok, toplum olarak bu kompleksten kurtuluruz umarım :)
      Işıl Bulut isilbulut@gmail.com

    19. yayında emeği geçen arkadaşları tebrik etmek isterim.bu alanda yani söyleşiye gönül vermiş birisi olarak ben beğendim.bakalım beste hanımla söyleşimiz nasıl olacak merak ediyorum.burdan bununda müjdesini verelim yakında çok yakında bekleyin.

    20. Dilek Parçalar says:

      Kitabı ilk kez duyuyorum. Ama psikoloji gerilim ve polisiye sevdiğim kitap türlerindendir. Ayrıca yazarı bize tanıttığı için Kitaplık Güncesine buradan teşekkür ediyorum. Kitabı okumak için sabırsızlanıyorum ...

    21. Unknown says:

      Elif BAKSI elifbaksi2008@hotmail.com

    22. Adsız says:

      öncelıkle tebrık edıyor, basarılarınıızın devamını dılıyorum.. Kütüphane olusturmaya basladım, sızın kıtabınızı da orada görmekten mutluluk duyarım :) jamesusher.1@hotmaıl.com

    23. Adsız says:

      Kitabınız için öncelikle bol okur diliyorum Günay Bey size, Kitaplık Güncesi'yle yaptığınız söyleşi gayet dozunda verimli olmuş. Okurlarınızın yanı sıra bu bloğun belirli takipçileriyle okur sayınız harmanlanacaktır eminim. Bu arada Beste Nida hanıma ayrıca teşekkür ediyorum yine buradan bi çekiliş sağlanmıştı ve bi kitap kazanmıştım Tess Gerritsen'ın Günahkar'ı.. Tekrar bol okur diliyorum..
      Pınar YENER
      pinar_yener@windowslive.com

    24. Tüm katılımcılara merhaba... Röportajın yayında kaldığı süre boyunca dönem dönem girip soruları yanıtlamaya çalışacağım. Ama bundan önce hatırlatmak istediğim bir şey var: www.gunaygafur.com web sitesi, henüz tam olarak aktif hale geçmemiştir. İlginize teşekkür eder, sitenin en kısa sürede tamamlanacağını bildiririm.

      Öncelikle Özlem Akpınar'ın sorusunu cevaplayayım: Romanımın sinemaya uyarlanmasını elbette isterim hatta buna dair senaryo çalışmalarımız devam etmekte. Endişelerinizi anlıyorum ancak doğru ekip ve doğru proje bir araya gelirse ortaya çıkan iş, herkesi tatmin eder diye düşünüyorum.

    25. Aslı_cık adlı okurun sorusu isimlerin neden yabancı olduğu şeklindeydi: Bu çok açıklayıcı olmasa da yazarın keyfiyeti olarak yorumlamanızı rica edeceğim. Sizce karakterlerin tamamı Türk olsaydı ve olay Türkiye'de geçseydi bu kurguyu mantığınız kolay kabullenir miydi?

    26. kitap eylemcisi adlı okurun sorusu, kitabımı yazmadan önceki ve sonraki okuma oranımdaki değişimdi. zor da olsa bu zevkimi mümkün olduğunca yaşamaya devam edyor, kendime zaman yaratmaya çalışıyorum.

    27. Değerli sorularıyla ve yorumlarıyla söyleşiye katkıda bulunan herkese çok teşekkür ediyorum. Dediğim gibi ara sıra soruları cevaplamaya veya muhabbete katılmaya geleceğim. Şimdilik hoşçakalaın, görüşmek üzere...

    28. Unknown says:

      Bir solukta okuyup bitirdiğim kitaplardan oldu. Ricam ödül çekişine beni dahil etmeyin. Ben bir yolunu bulur imzalatırım kitabı :)

    29. Gerilim-polisiye tür romanlardan ve dizilerden hoşlanan ben Kuklacı'yı duyunca heyecanlandım.
      Kitabınız Tess Gerritsen tarzında mı?

    30. Kpak tasarımı bana da Tess Gerritsen'i hatırlattı. Yeni yazarlarla tanışmayı çok seviyorum. Kitabı henüz okumadım , isme imzalıbir kitap fikri bile beni her zaman heyecanlandırır:)

    31. Unknown says:

      Kuklaci ile bir arkadasim sayesinde tanistim. Diger kitaplarin aksine ilk sayfasindan itibaren heyecanlandiriyor bir polisiye-gerilim meraklisi olarak kitaba bayildim ve herkese tavsiye ediyorum. Yazarimiza bu doneminde basarilar diliyorum yeni kitabini arkadasimla birlukte heyecanla bekliyoruz

    32. Unknown says:

      Çok az sayıda polisiye yazarımız var, bu yüzden Kuklacı denenmeli.Bu kitabı istiyorum.

    33. Unknown says:

      Polisiye tarz kitaplar ilgimi çekmiştir,Kuklacı okumadığım ama okumayı çok istediğim bir kitap.Günay Bey size sorum şu yönde yazmak mı daha heyecanlı yoksa okumak mı?şimdiden çok teşekkürler.

    34. Sayın undenied ve asabi bakire;
      Açık söylemem gerekirse Tess Gerritsen'i okumadım. Dolayısıyla bunu sizin değerlendirmenize bırakıyorum.
      Ayrıca kapak tasarımı tamamen yayınevinin insiyatifindeydi, ben sadece çok beğendiğimi söyleyerek onay vermekle yetindim.

    35. Övgüleriniz için çok teşekkürler Ayşe Hanım... Yeni kitabımın heyecanını inanın en az sizin kadar taşıyorum.

    36. Sizin talebiniz olduğu sürece benim kalemim yazmaya devam edecegi gibi daha çok yeni kalemler katılır aramıza. Siz yeter ki talepkar olun... Tekrar tekrar teşekkürler...

    37. Çiğdem hanım, sevdiğim bir kitabı okurken zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorum ama yazarken zamanın ötesine sıçradığımi söylesem yeridir. Yazmak, yazmak, yazmak...

    38. Unknown says:

      Son bir kaç aydır tarih kitapları okuduğumdan dolayı,roman okuma arzusu yükseldi bende.Çünkü tarih kitapları aşırı yoğun ve ağır konulardan ibaret elbette insanı o zamanlara götürüyor.Fakat arada farklı birşeylerde okumak ister insan.Mesela bu aralar roman okumak istiyorum.Sizin yazdığınız romanı okuyarak hem bu isteğimi karşılamak hemde türk romanlarına karşı tabularımı yıkmak istiyorum.Yazmış olduğunuz romanın konusununda ilgimi çekmesinden dolayı kesinlikle okumalıyım demeye başladım bile :)

    39. Gerilim - polisiye türü pşan kitapları okumaya bayılıyorum. Ama hep yabancı yazarların kitaplarını okumuştum. Bu kitabı bu sayede keşfettim diyebilirim. Alınacaklar listeme ekledim. Umarım bende herkes gibi beğenirim. Bu arada sizi tanıdığıma gerçekten memnun oldum. Eğer çekilişe katılamazsam bile kitabı alıp okumayı düşünüyorum. Herkese bol şans! :D
      Fatma Başar
      kitapsayfalari@hotmail.com

    40. Bu yorum yazar tarafından silindi.
    41. konusunu başka yerde okumuştum merak ettim doğrusu hemen okumak istiyorum

    42. ezgi gökçe says:

      kitapla dostluğum biraz geç başladı benim o nedenle kitap okumaya çok istekli biriyim. kitapsız geçen günlerim nasıl geçerdi hatırlamıyorum .Bu kitap serüvenime türk bir yazarın polisiye gerilim türündeki kitabını katmak nasip olur inşallah.

    43. Gülsüm says:

      psikolojik/gerilim en sevdiğim tür diyebilirim. En kısa zamanda kitabı alıp okumak istiyorum

    44. Mshn says:

      Böylece yeni bir yazarla daha tanışmış oldum. Bilgi paylaşıldıkça çoğalır diye boşuna dememişler demek ki. Röportaj için teşekkürler. :)

    45. Unknown says:

      Psikolojik/Gerilim pek okuduğum bir tür değil. Çoğu kişi gibi Türk yazarlara biraz uzağım ama röportajdan sonra kitabı özellikle merak ettim.

    46. Gerçekten çok merak ettim,bir de adıma imzalı olsa daha süper :)

    47. ireminannesi@windowslive.com

    48. çok sevindim , teşekkür ediyorum...

    49. Unknown says:

      röportajı okurken ben bile heyecanlandım :) hayallerinizin hep serüven tadında ve başarılarla sürmesini diliyorum,tebrikler.. irempilgir@gmail.com

    50. Adsız says:

      Psikolojik gerilim tarzı artık özgün eser yaratmanın çok zor olduğu bir tarz. Ama röportajdan anladığım kadarıyla yazar bunu başarmış ve orjinal bir eser çıkarmış ortaya. Başarılarının devamını dilerim

    51. tulin cosgun says:

      roportaji bir solukta okudum oncelikle bunun icin size tesekkur ederim.
      kuklaciyi cok merak ettim bugun maasimi alir almaz kitapcinin yolu gozuktu bana.
      cok tesekkur ederim.

      t.cosgun@hotmail.com

    52. cangz says:

      Kitabınızı henüz okumadım. Polisiye yazan çok az Türk yazar olmasına rağmen oldukça başarılı olduklarını biliyorum.Bu gelişme okuyucu kitlesi için büyük bir gelişme.
      İlk fırsatta edineceğim kitaplar arasında listeye eklendi.
      Başarılarınızın devamını dilerim.
      emnklc@gmail.com

    53. fndk says:

      kitaplık güncesi sağolsun haber verene kadar yazar ve kitap hakkında hiçbir bilgim yoktu..bu türü yabancı yazarların gözünden hep okuduğum için biraz değişik geldi açıkçası ama bir türk yazarın bakış açısıyla bu türü okumak ilgi çekici olabilir sanırım...
      yazara bundan sonraki çalışmaları için başarılar diliyorum..
      sevgiler..

      fndkfndk@gmail.com

    54. Öncelikle size teşekkür etmem lazım her halde
      Sayenizde yazardan ve kitabından haberim oldu
      Röportajınızıda keyifle okudum kitap da çok ilgimi çekti
      En kısa zamanda okumak isterim
      Kimbilir bakarsınız çeekilişi ben kazanırım kısmet
      Hayırlı Günler
      sengul_oncel1969@hotmail.com

    55. Unknown says:

      Yeni bitirdiğim kitabın bende uyandırdığı anlamsız gurur çok tuhaf Demek ki Türkler de yapabaliyormuş :)
      Özellikle ; aylarca "best seller" dan inmeyen yabancı ,popüler türdeşleri ile kıyasladığımda diğer alanlarda olduğu gibi bu alanda da maalesef "reklamın" korkunç gücünü tekrar fark ediyorum. Gerçekten orijinal konusu ve özgün anlatımı ve akıcılığı ile çok başarılı bir kitap.Umarım en kısa sürede başka dillere de çevrilerek hakettiği düzeyde ilgiyi görür.
      ps. Yazarın sonraki eserini şimdiden sabırsızlıkla beklemeye başladım

    56. Unknown says:

      Ben de bu türü çok severim. Yerli bir yazardan okumak daha güzel olur:)) murusibel@gmail.com

    57. Unknown says:

      bu türe yeni merak sarmış biri olarak hemen alıp okumak istedim teşekkürler

    58. Unknown says:

      merhaba kazanan belli oldumu acaba?

    59. Adsız says:

      Elinize sağlık bu güzel röportaj için. Biz de polisiye üzerine bir bloğuz bize de bekleriz :)

      www.polisiyedurumlar.com

      Sevgiler

    Leave a Reply