BENİM KOMİK AİLEM / Tanıtım Bülteni / Nemesis / Çocuk Kitapları Serisi

    Author: bestemina Genre: »
    Rating

    Benim Komik Ailem-Tatilde


    Barkod
    9786059809054
    Eser Adı
    Benim Komik Ailem-Tatilde
    Türü
    Çocuk Kitabı
    Yazar
    Chris Higgins
    Yayına Hazırlayan
    Hasret Parlak
    Çevirmen
    Burcu Arman
    İllüstrasyonlar
    Lee Wildish
    Grafik Uygulama
    İlknur Muştu
    Baskı
    Kitap Matbaası
    Kâğıt Kalitesi
    3.HAMUR 70 GR (Karton Kapak)
    Sayfa Sayısı
    144
    Ebat
    13,5*21
    Baskı Yılı
    Ağustos 2015 (1.Basım)
    Fiyatı
    9 TL







    Barkod
    9786059809030
    Eser Adı
    Benim Komik Ailem
    Türü
    Çocuk Kitabı
    Yazar
    Chris Higgins
    Yayına Hazırlayan
    Hasret Parlak
    Çevirmen
    Burcu Arman
    İllüstrasyonlar
    Lee Wildish
    Grafik Uygulama
    İlknur Muştu
    Baskı
    Kitap Matbaası
    Kâğıt Kalitesi
    3.HAMUR 70 GR (Karton Kapak)
    Sayfa Sayısı
    128
    Ebat
    13,5*21
    Baskı Yılı
    Ağustos 2015 (1.Basım)
    Fiyatı
    9 TL
    Mattie dokuz yaşında bir kız. En belirgin özelliği fazla endişeli bir kız olması. Her şeyden korkuyor. Özellikle de ailesinin yeteri kadar sebze alacak parasının olmamasından. Bu yüzden okulda öğrendiği domates yetiştirme işini uygulamaya karar veriyor. Böylece ailesinin markette sebze alırken para harcamasına gerek kalmayacak. Mattie, bu işi başarabilecek mi dersin?



    Barkod
    9786059809047
    Eser Adı
    Benim Komik Ailem-Büyüyor
    Türü
    Çocuk Kitabı
    Yazar
    Chris Higgins
    Yayına Hazırlayan
    Hasret Parlak
    Çevirmen
    Burcu Arman
    İllüstrasyonlar
    Lee Wildish
    Grafik Uygulama
    İlknur Muştu
    Baskı
    Kitap Matbaası
    Kâğıt Kalitesi
    3.HAMUR 70 GR (Karton Kapak)
    Sayfa Sayısı
    144
    Ebat
    13,5*21
    Baskı Yılı
    Ağustos 2015 (1.Basım)
    Fiyatı
     9 TL


    Hey! Bize kardeş geliyor! Evet, annemin karnı gittikçe büyüyor. Yakında bir kardeşimiz daha olacak! Üstelik yeni yıl da yaklaşıyor. Daha ne olsun! Yine de kötü bir şey olur mu diye tedirgin olmaktan kendimi alamıyorum. Olmaz, değil mi?

    Leave a Reply