BELA Sally Green

    Author: bestemina Genre: »
    Rating

    Sally GREEN
    DEX Yayınları
    396 sayfa


    Uzun zamandır okumayı istediğim ve büyük bir heves ile başladığım "Bela" nihayet bitti.
    Henüz yayınlanmadan telif haklarının 48 dile çevrilmesi, film haklarının satılması,2014 yılının en iddialı kitabı olarak lanse edilmesi ilgi uyandırıcı .

    Evet film olarak ben ce gerçekten görsel anlamda şahaneler yaratabilecek bir kitap.Özellikle Nathan karakterini bir an önce ekranda da görmeyi çok isterim. 
    Ancak ne yazık ki kitaptaki beklediğim o soluksuz heyecanı sadece son 5-6 bölümde bulabildim . Dolayısıyla tadı da damağımda kaldı ,aklımda soru işaretleri de.
    Bir devam kitabı olduğu kesin,bittiğine inanamadım çünkü. Sonra diyerek kala kaldım.
    Neyse özetle dediğim gibi öyle abartılacak kadar bulamadım ne yazıkki ama asla kötü değil az öncede belirttiğim gibi beklentiler yüksek sadece.

    Ak cadılar ve kara cadıların savaşı ve bunların melez çocuklarının kimlik karmaşası  olarak ilginç bir hikaye ve film olarak ta çok farklı bir seneryo olacağına inanıyorum ve sabırsızlıkla filmi bekliyorum .

    Sen bir cadısın, yarı Ak, yarı Kara. Okuyamıyor, yazamıyorsun ama iyileşiyorsun hızla. Karanlık çökünce kapalı bir yerde kalırsan hasta oluyorsun. Annalise'e çok âşıksın ama Ak Cadılardan nefret ediyorsun. On dört yaşından beri bir kafesin içinde tutsaksın. Kaçmalı ve o korkunç, katil babanı bulmalısın. Bunu başarmalısın, on yedinci yaş gününden önce hem de. Çünkü sen yok edilmesi gereken bir Bela'sın.

    "Karanlık ve tüyler ürperticibir hikaye, unutulmaz bir anakarakter."
    -Publishers Weekly-

    "İyiyle kötünün sınırlarını zorlayan,korkutucu ve çarpıcı bir kitap. Nathan'ınhayatta kalma savaşı incecik bir ipin ucunda -üstelik bu daha başlangıç."
    -Booklist-

    "Fazlasıyla iyi ve tehlikeli bir şekilde bağımlılık yapıcı."

    Leave a Reply